sobota, 16 listopada 2013

tło troszkę inaczej

 witam was w ten sobotni dzionek.....
dziś chciałabym wam pokazać jak można "uwypuklić" wizualnie wzorki na naszych papierach
ja zastosowałam tutaj farbki, którymi delikatnie maznęłam palcem nasze wytłoczone zawijaski

 można dodawać więcej kolorów, dzięki czemu efekt jest ciekawszy
  a kiedy pociągniemy jeszcze tuszami nasze tło nabierze"rumieńców".....z kolorami można poszaleć i popróbować
 a tak oto wygląda już efekt końcowy....czyli kartka przyozdobiona
i jak wam się podoba?
 w naszym asortymencie sklepowym są dwa kolory papierków, które są już tłoczone...dlatego stworzyłam jeszcze jedno tło- tym razem na czerwonym papierze i w taki sam sposób jak opisałam wyżej- tu użyłam tylko farbki
ukazał się piękny , szczegółowy wzór koronki

 i tak wygląda tło z dodatkami
teraz czas na wasze eksperymenty....farbki w dłoń!
miłego "malowania"

rachel
materiały wykorzystane:
http://www.namaste.com.pl/index.php

1 komentarz:

DOBROSŁAWA pisze...

Uwielbiam Twoje mediowanie.